Seven thunders roar






2011 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

Už tai, kad muzika yra 1-asis pasaulio stebuklas

Negaliu to išvaryti iš savęs
Tai kvėpuoja manyje
Bando pasiekti tave

Jautiesi paveiktas
Esi užkrečiamas...
Tai primena šaltį
Bučinys ant tavo lupų.
Dabar valdai situaciją.

Jaučiuosi kaip nusikaltėlė
Aš palūžtu..
Išvykstam į Venerą
Pabėgimo mašinoj.
Niekas negali mūsų apsaugoti
Ir nereikia bandyti.
Aš ieškojau gelbėtojų. Prieš jų visų mirtį.

Jeigu nori išbandyti mane ir apsaugoti...
Pasiimk mano širdį, ir nejusk neapykantos
Jei jauti, kad gali paleisti, geriau paleisk.

Tu sakai, kad man neduodi ramybės
Bet tu to nežinai
Tu priklausomas nuo jausmų
Bet tau reikia paleisti.

Jeigu nori išbandyti mane ir apsaugoti...
Pasiimk mano širdį ir n ejausk man neapykantos
Jei jauti, kad gali paleisti, geriau paleisk.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą