Seven thunders roar






2010 m. gruodžio 23 d., ketvirtadienis

.

O čia smala verda, pragaras bando įsikurti. Ir sėkmingai, pasirodo. Visi pikti, neleimingi, rėkauja vienas ant kito.. Juk tai gerai, ania? Juk Kūčios rytoj! Kam būt laimingam ir neit nusilakt iki bendravimo su ateiviais kelias dienas prieš Kūčias..? Kodėl gi nepastūmus konors ant savo žmogaus..? O koks skirtumas???? Vistiek niekas nepasikeis. Taip ar anaip, Kalėdų dvasios nėra. Ji man nieko nepadarys. Kalėdų stebuklai neegzituoja. Bent jau ne man.
Tai bus tik nušiurušios, skarmalėtos ir iš pareigos Kalėdos. Kad ir ką norėtum pakeisti, bet nėra ką. Žmonių juk nepergimdysi, į psichiatrinę neuždarysi. O gal..? Jau net ten žmonės švenčia Kalėdas. Kad ir daunai, bet jie ten laimingi. Good game.
Na taip, pašalinkit mane nuo horizonto ir gyvenkit laimingai kiek jums telpa. Paaukokit kąnors. Na, šuo atveju mane. Ne ne, tikrai nėra svarbu tai, kad aš tik sakau tiesą, sakau kaip yra, nesiekdama jokios naudos nei SAU, nei kitiems. Ir tada į mane žiūri kaip į žydę, kurią reikia sušaudyti, nes tik dėl MANĘS kilo visos pasaulio problemos. Oh well... Jeigu jums tik tiek reikia, mieli žmonės, iki pilnos laimės..
Tebūnie taip.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą