Seven thunders roar






2010 m. gruodžio 10 d., penktadienis

New day - New trouble!

Mano naujas devizas: Nauja diena - Nauja bėda !

Oh well...

Nors ir penktadienis, bet tas šūdadienis nesugeba duoti nieko gero. Išskyrus tai, kad ilgiau galiu neit miegot ir baiginėt megztinį bežiūrint 'Vienas Namuose'! Nieko gero net nenuveikiau.

Ir vėl ketinu palikti niekingą savo pėdsaką interneto galybėje. Pastebėkit mane kasnors, nagi! C'mon! Kaip tais senais laikais: kai išrado spalvotąją fotografiją, visi griebėsi jos. Kiti liko prie nespalvotosios, taip norėdami išsiskirti iš visumos. Tokių liko iki šiol, tik dabar tie neišsiskiria, kadangi sena nespalvota fotografija yra.. na.. sena. Visi imasi naujų technologijų, o tie, kurie nori išsiskirti ir būri pastebėti, imasi kažko seno! Aišku, galit netikėt manim ir neskaityt to, ką rašysiu toliau, nes iki dabar viską išsigalvojau. Na, aš taip manau. So..

Persimečiau netikėtai prie, mano nuomone, keistosios fotografijos. Kuo keisčiau, kuo nekokybiškiau, tuo.. Originaliau? Na žinoma, parodai koks tu esi keistas, nes nori, kad kiti tave tokį matytų. Noriu pasidaryt pinholą ir pažiūrėt kas gausis. Noriu palikt nuotraukose triukšmą, noriu jungt kelias į vieną, noriu padaryt jas išsiliejusias. Nu man gražu. Arba čia ir vėl visuotinė manija. Kolkas bandau daug ką iš eilės, coz', you know.. Kaip sakoma, naujokas fotografijoje ir turi savo braižą? Bullshit.. Todėl aš dar neturiu savo 'braižo'.

Gana apie tą patį.

Noriu pradėt mokintis dar vieną kalbą. Norvegų? Ispanų?.. Esperanto? Neapsimoka esperanto. Ji atseit tarptautinė kalba, bet jos niekas nemoka. Ispanų man labai patinka (<3), o norvegų man gali prireikt. By the way, vienuma slegia...
There's no person, I could trust.. I could hug or just love.

Nauja diena - nauja bėda.


I'll be back. Tomorrow. Maybe.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą