Seven thunders roar






2010 m. spalio 16 d., šeštadienis

2010. Spalio 16d.

Prieš prisėdant parašyti dar buvo minčių, dabar jos išgaravo.

Today...
NIEKO NENUVEIKIAU. Like allways. Except, nudažiau duris. Bet dar laukia antras kartas. Sakė, kad bus lengviau..
Paskaičiau žurnalą. Ačiū jums, žmonės, kad yra ne tik bulvariausių bulvarinių skaitalų, o ir normalių, iš kurių įmanomą ko nors gero pasikrauti į makaulę.
Šiandien paragavau matės. Tik vakar nusipirkau, bet man patiko. Tikra žalioji arbata, nedvelkianti jokiais sintetiniais kvapais, tik šienu.. Ji savotiškai nuramino. O gal tik faktas, kad ji ne tradicinė arbata?..
Riiightt.. Liko rytojus pailsėti nuo sunkios savaitės. Kodėl anksčiau mokykloj būdavo daug įdomiau? Dabar sėdi . .. Knapsai ir šildai suolą. Būtų mano valia, tai nebūtų chemijos, fizikos ir rusų. Ir sugrįžtų auklėtojos į dešimtas klases, o ne kažkokia kuratorė, kuria nepasidalina visos dešimtos klasės.
Per pamokas galima papiešti. Nemoku piešti :c. Bet man smagu tai daryt. Smagu ką nors parašyt. O rašyt išmokau jau 2-oj klasėj.

-Išvesk šunį!
Oook... Lauke šalta. Tamsu. Gal ir smagu bus..? Grįšiu, vėl išgersiu matės, kuri (hope so), sušildys, nuo 5-ių minučių pabuvimo lauke.

Žinau, kad pradėjau rašyti dienoraštį jau koki 4-tą kartą. Taip, žinau, esu 'labai pastovi', man daug kas nusibosta labai greitai... Palinkėkit man, kad šitas dienoraštis būtų sėkmingas c:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą