Seven thunders roar






2010 m. spalio 20 d., trečiadienis

Something Strange

Akimis paganius juodą tašką, kuris šiandien labai triukšmavo, nusprendžiau atgręžti akis į dangų. Ten tokia sumaištis! Juodi purslai taip ir bandė užimti visą pilkšvą plotą. Žiburių nematyt, tikriausiai užgęso. Visur tamsu kaip pas mane po stalu, šlapia.. Crap. Aš su kambarinėm tapkėm. Na.. Bent jau taip galvojau iš pradžių. Suveikė refleksas ir užsidėjau laukines. Baigęs loti, juodasis grįžo prie manęs iš kokio 18-ojo pakvietimo ir nuėjom namo.
Perskaičiau kelis naujus post'us vieno žmogaus bloge. Aš nežinau kodėl jis man rūpi... Nesakau, kad tai bachūras, tiesiog 'jis' - 'žmogus'. Kuris keičia mane, nors pats to nežino. Aš ir nežinojau, neseniai tai suvokiau. Daro keistą įtaką. Labai keistą. Nei gerą, nei blogą.. Bet kažkokią netokią. Kitokią.

Smagu tamsoj buvo pasivaikščioti su jom. Juokų maišai kažkokie.. Ir mane prajuokino, kai kalbėjom apie klasiokus, kurių dažni baeriai makes sense ir yra tikrai juokingi net juos prisiminus.

Laukia manęs du konkurasai. Mano 'miestelio' foto ir kalnų arba kalno. Na, šalia yra kalnas, bet idėjų nėra.. Visiškai tuščia galva. Spėju eksprontu reikės šaudyt. Bet.. Pas mane gatvėj nieko gražaus nėra, tik gaujelės vietinių, su kuriais geriau nesipykti bet ir nesusidėti. Turiu laiko iki lapkričio 5d.. Nespėsiu...

B i t c h e s.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą