Seven thunders roar






2010 m. spalio 23 d., šeštadienis

Letargas?

Miegojau iki 12:36. Nors užmigau kaip visada - irgi apie 00:00. Bet jau traukte traukė prie lovos.
Tėvai buvo mėsos turguj.. Prisipirko beeelenkieek mėsos. Nafik tiek reikia? Aš jos valgau minimaliai (2-3k. per dieną. Demotyvuoja..). Bet ten jau urminis kiekis. Sakau 'ką veiksit su tiek daug ėdesio?', o atsakymas nuskabėjo taip 'vienas mėsas šuniui virsim, kitas patys valgysim..' Ojojojojoj. Žmonėm niekada negana maisto.
Išmiegojau daugiau nei pusę paros. O vis dar noriu miego... Čia kas, letargas gal..? Išgėriau du puodelius matės, maniau tonizuos. Jaja. Kad mane veiktų tokie dalykai... Tipo ji veikia kaip kava.
Eisiu gal šiandien kokį pyragą išsikept? Kol tėtis šalina durų staktą iš virtuvės ir mama daro valgyt. Bet vėliau, nesimaišysiu. Užtat susitvarkiau kambarį :P Kurį daugiausiai sujaukė sesė. Dieve, toks meiliai ir gražiai skambantis žodis kaip 'sesė' jos visiškai neapibūdina. Ji kažkoks demonas, erzinimo mašina, gatava aš jos daiktus kuist ir kuist, kad tik ji tvarkytųsi. Mat jai labai nepatinka to daryti, o kuisti irgi mėgsta. Todėl jeigu ir aš prisidedu, ji net nepastebi, kad betvarkės daugiau negu turėjo būti.
Lauke kvepia dūmais ir vėsiu oru. Taip, vėsus ors irgi kvepia. Matyt visi kūrenasi savo irštvas arba degina senus lapus.
Šiandien dar nebuvau prie facebook'o. Hell no! Gal kas nors pakomentavo mano nuotrauką arba paskelbė ką nors ant sienos??
Tai liga. Todėl nepykstama ant sergančių žmonių.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą