Seven thunders roar






2010 m. lapkričio 29 d., pirmadienis

Duck, Hush and Be Still

Retai šiuo metu man kokios dainos patinka. Bet randu dar pasirodo. Tokios galbūt ir without sense, galbūt weird.. Bet jos mielos širdžiai. Žinau, savo stiliaus neturiu. Copy - paste būna.
Ir mane nervas ima! Labai labai! Aš nenoriu.. Bet taip atsitiko. Nesu išskirtinė, man patinka tas pats kaip ir daug kam. Kad ir kaip aš sau giliai ir ilgai kalčiau į galvą, kad taip nėra. Ir dar labai norėčiau, kad man užtektų tik minčių, kad nieko daugiau nenorėčiau. Bergždžia, vaikeli, bergždžia! Nori išvykti toli nuo jo. Kad žinočiau, jog negaliu niekaip su juo susitikti, kad esame vienas nuo kito maždaug už 1000 km! arba dar daugiau. Nenoriu jausti jo šalia, nebenoriu jo matyt. Ir žinau dar tai, kad atviriausios mintys dažniausiai pasireiškia neigimu. Oh well..

Guys.. Can anyone tell me where can I find pale blue haircolor..?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą