Seven thunders roar






2010 m. lapkričio 13 d., šeštadienis

Sick and Tired

Taaaip, aš tai padariau. Sukūriau foto filmą. Užtrukau visą dieną. Dirbau be pertraukų. Except then, when I got hungry and I gone to the shop to buy some chips. Kadangi taip ir neišpildžiau idėjos apie emocijas, atkelsiu tai kitam savaitgaliui. Jeigu pavyks.
Bet prasikankinau 4 valandas su Movie Maker'iu. Brudnas daiktas jis. Bet labai stipriai nekeiksiu, nes jis gali išgirsti, o tada pasidarys dar brudnesnis. Jis man nenorėjo išsaugoti mano filmo. Bestard.
Ir štai dabar, po visų vargų negalų, kai pagaliau baigėsi baisiausia nuobodybė on tha TV evar (šok su manim), žiūrėsiu Geišą. Ir jos išpažintį. Mačius, bet kam rūpi. Norėčiau būti viena namie. Ir būčiau, jei jos nebūtų. Tos rusiškos (ji tokia, nes aš nekenčiu Rusijos), samanotos blondinės. Sestra. Ji nenusipelnė, kad apie ją rašyčiau. Ir dabar turėtų jaustis pamaloninta, nes jai aš atidaviau 1 minutę savo laiko (rašydama apie ją) ir beveik 3 eilutes!!
Ok, nusiraminsiu ir toliau žiūrėsiu Geišą. Bet pirma dar truputy pasugėrėsiu savo darbu.


Groove Armada featuring Will Young - History
some of perfectness.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą